Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Vill ha en vändning nu...

Av Camilla - 27 februari 2010 16:15

Jaa..... vad ska man börja..suck...


Tyckte hatt jag hade kommit igång fint med Kaizas träning! Vi hade siktet inställt på att tävla lydnads klass I i Rättvik.


MEN......


På onsdagen var jag uppe i insjön & tränade med Kerstin, Anna & Camilla. Träningen gick jätte bra med Kravall. Jag tog även en lite vända med Dilba.. OCH hon är juu bara för härlig! Det kändes som hon inte har varit borta alls... Lite busig var hon.. MEN så taggad   


Vi hade en jätte bra träning allihopa.

När jag kom hem kände jag mig dålig.ont i magen, men tänkte att det kanske berodde på kaffet.


Men smärtan blev bara värre & värre. Tillslut fick jag åka in till akuten dår de konstaterade en infektion någonstans


Jag kom upp på mage & tarm avd. jag blev bara sjukare & sjukar.

På fredags morgon kördes jag ner till op. för att ta bort gallblåsan som hade blivit inflammerad. Så nu har jag ett snitt som är 20 cm vågrätt från ena revbens bågen till den andra.

3 VECKORS SJUKSKRIVNING ...*SUCK*


Inte nog med det så ska min son op på södersjukhuset den 3/3 & vi blir borta ca 1v... Nä nu får det snart vara slut på allt elände!!!!


Tur att man har vänner som tar hand om Dilba & Kaiza.

 
 
lena

lena

27 februari 2010 18:46

Låter inte roligt alls, ni får krya på er båda två.
Härligt att Dilba är allert. lena & Hille

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

 
Daniel & Anna

Daniel & Anna

27 februari 2010 18:58

Vilken jäkla oflyt!! Vi lider med dig :-(
Hoppas du piggnar till snart!
Kramar från oss!

http://www.hogosta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 8 juli 2010 23:04

till skyddshunden Dilba & Välkommen åter spår hunden Dilba...   Joo visst så var jag till Stefan idag... Dilbas skada läker jätte fint... men... muskeln kommer inte att hålla för skyddet eller för söket. Stefan tror däremot att hon kommer att f...

Av Camilla - 22 juni 2010 23:51

Livet alltså... Fast Dilba är skadad    Jag har varit ner till Stefan på ReDog www.redog.se på återbesök och Dilbas skada har blivit bättre men inte bra. Jag kommer att åka ner till Stefan 1ggr i veckan tills hon blir bättre... Jag trodde...

Av Camilla - 12 juni 2010 22:22

Nu har jag inte skrivit nått på länge igen...   Det har hänt såå mycket så jag skrapar bara lite på ytan.   Vi har varit på kennel läger och som vanligt såå var det såå himla skoj att träffa alla kennel vänner igen! Det har även tillkommit ...

Av Camilla - 21 april 2010 09:52

Ja nu blev det så här igen....    Tänker att jag ska uppdatera bloggen med gämna mellan rum men så kommer alltid nått i vägen. Men nu börjar vi från början... Ja vad har hänt..! I påskas åkte jag & Towa ner till Målilla i småland på skydds ...

Av Camilla - 8 mars 2010 11:35

Medans vi har varit i stockholm med sonen på sjukhuset har Dilba & Kaiza fått varit "kollo"....   Jag var & lämnade Kaiza till Kerstin redan lördagen före sonens operation... Kaiza storm trivdes tillsammans med kerstin & Elex! Har även en "känsla...

Ovido - Quiz & Flashcards