Alla inlägg den 12 november 2008

Av Camilla - 12 november 2008 20:51

Hej hopp........ Nej jag har inte haft ork att göra nått annat än att jobba & kissa valp..! Men det ska bli bättre (hoppas jag) Vad har hänt sedan jag skrev sist då..? Joo Earo har åkt hem & min älskade lilla tös har kommit hem! Det gick väl inte som planerat med parning...Det blev helt enkelt ingen..! Många turer kring det, men inte gråter jag för det inte!!!!!! Nä nu är det bara och träna på så får se om man kan försöka få till någon bra tävling i vår. Det är inte lätt att få till det, jag tycker alla där ute som tävlar elit är sååå himla duktiga!!!! Och ni som ej har kommit dit än....kämpa på! Det är så mycket som ska tränas & som ska fungera samtidigt på tävlings dagen. Hur som helst så har jag gjort en liten tränings kalender. med familj & gubbe som oxå tränar så måste man planera lite. Lilla kaiza då....? Joo hon växer och håller igång hela familjen! Earo tyckte nog att det var skönt att komma hem. Kaiza fick träffa syster Kita när vi var till Skogås & lämnade Earo. De lekte och hade jätte skoj! Synd bara att vädret var dårligt så vi frös och ville åka hem, men de lekte i ca 40 minuter i alla fall. I morgon blir det lydnads träning & Lördag blir det sök. Ha de bra tills ni kollar in nästa gång!

Ovido - Quiz & Flashcards