Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Valp träff mm...

Av Camilla - 8 december 2008 21:53

I lördags bar det av till den stora staden Stockholm! Vi åkte till Stockholm södra bk där vi träffade Kaizas syskon Karla Kiwi & Kita. Izma kunde juu inte vara med pga sitt brutna ben & Keeper bor juu sååååå långt bort =(

Men vi saknade er bägge! De små liven lekte och hade skoj i den blöta leran som var såå skoj. Tack alla det var skoj att träffas! Vi sov hos Lena L! Skoj att få umgås några dagar med sin uppfödare =) På söndagen var vi till älvsjö för att shoppa lite på mässan, men det blev bara Fredrik som shoppade hm.. =S På kvällen så var jag med och tränade lite skydd med Lenas skydds gäng. Pass 1 var det Antonio som figgade. Dilba gick inte bra i korgen så vi körde lite ärm & sen korg igen..då gick det bra! Det var juu länge sedan vi tränade så hon kanske hade glömt hur man gör....eller....... nej troligen inte. Pass 2 Körde jag ärm på Thomas och tösen sköter sig riktigt bra!!! Korgen körde jag på Antonio och nu är det samma Dilba med full kraft... ! Dilbas dotter Ivra är med i det skydds gänget såå det var jätte skoj att få se henne oxå! I dag så var vi till SÖS med vår son för att kolla så allt var bra med hans arm & axel, dr Hultgren sa att det såg jätte bra ut så nu fick han leka som en vanlig 8 åring igen.....pust... det har inte varit lätt att hålla honom ifrån klättring cykling & brottning med kompisar! Men nu släpper vi loss honom!!!!! Sen måste jag grattulera Towa & Qaala som tävlade elit lydnaden i dagar två. Lördagen i Rättvik då vann de på 280.5p & Söndagen i Ludvika då gjorde de det igen 296.5p & vinnst! SUUUPER GRATTIS TILL ER!!!

 
 
Towa

Towa

8 december 2008 22:44

TACK TACK!! För dina gratulationer! Vi blir såå glada!
Va stor Kaiza har blivigt.. det går verkligen undan. LÅter som ni haft en bra helg nere i Stockholm. Så skönt att allt gick bra på SÖS.
Hoppas vi kan ses snart!
Kram!

http://brindle.cybersite.se

 
Ingen bild

Anna& Izma

9 december 2008 09:13

Hejsan hoppsan:-) nästa gång ska allt Izma oxå kunna vara med, kanske behöver syster Kaiza en lika stursk kompanjon :-)

Kramizzar från oss i Norrköping

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 8 juli 2010 23:04

till skyddshunden Dilba & Välkommen åter spår hunden Dilba...   Joo visst så var jag till Stefan idag... Dilbas skada läker jätte fint... men... muskeln kommer inte att hålla för skyddet eller för söket. Stefan tror däremot att hon kommer att f...

Av Camilla - 22 juni 2010 23:51

Livet alltså... Fast Dilba är skadad    Jag har varit ner till Stefan på ReDog www.redog.se på återbesök och Dilbas skada har blivit bättre men inte bra. Jag kommer att åka ner till Stefan 1ggr i veckan tills hon blir bättre... Jag trodde...

Av Camilla - 12 juni 2010 22:22

Nu har jag inte skrivit nått på länge igen...   Det har hänt såå mycket så jag skrapar bara lite på ytan.   Vi har varit på kennel läger och som vanligt såå var det såå himla skoj att träffa alla kennel vänner igen! Det har även tillkommit ...

Av Camilla - 21 april 2010 09:52

Ja nu blev det så här igen....    Tänker att jag ska uppdatera bloggen med gämna mellan rum men så kommer alltid nått i vägen. Men nu börjar vi från början... Ja vad har hänt..! I påskas åkte jag & Towa ner till Målilla i småland på skydds ...

Av Camilla - 8 mars 2010 11:35

Medans vi har varit i stockholm med sonen på sjukhuset har Dilba & Kaiza fått varit "kollo"....   Jag var & lämnade Kaiza till Kerstin redan lördagen före sonens operation... Kaiza storm trivdes tillsammans med kerstin & Elex! Har även en "känsla...

Ovido - Quiz & Flashcards