Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

FYYY...vad snöö!!!

Av Camilla - 10 februari 2009 20:11

Ja fy vad mycket snö vi har fått! Natten till söndag fick vi ca 3 dm ny snö...suck! Vi skulle juu åka ner till stockholm på LG hockey games. Det tog oss nästan 5 timmar att köra med en kort paus i enköping! Normalt tar det ca 3 timmar. Dilba fick vara hos Bitte & Fakir ( Tack vännen för att du finns) & Kaiza åkte vi och lämna hos Lena. Camilla & Kiwi kom så vi fick träffas en snabbis, de följde med till Lena så systrarna fick leka. Det var en trött Kaiza vi fick tillbaka efter matchen. Matchen då! Joo den var bra! Sverige vann juu med 4-0 mot Finland =) Hejja hejja!!! Jag har inte hunnit med att träna nått den här 2 dagarn, men jag & Dilba har tagit lång prommisar varge kväll. I morgon ska jag & Sofia träna lite lydnad! Det kan behövas! På fredag åker vi ner till Boxholm för en hel tränings helg, det ska bli himla kul! Det är jag Affe Stina Sofia & Bitte som åker här ifrån. Sen kommer Matte Älvan Antonio Petra Lena Jocke Mattis Magnus mfl oxå dit! KUL ska det då bli.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 8 juli 2010 23:04

till skyddshunden Dilba & Välkommen åter spår hunden Dilba...   Joo visst så var jag till Stefan idag... Dilbas skada läker jätte fint... men... muskeln kommer inte att hålla för skyddet eller för söket. Stefan tror däremot att hon kommer att f...

Av Camilla - 22 juni 2010 23:51

Livet alltså... Fast Dilba är skadad    Jag har varit ner till Stefan på ReDog www.redog.se på återbesök och Dilbas skada har blivit bättre men inte bra. Jag kommer att åka ner till Stefan 1ggr i veckan tills hon blir bättre... Jag trodde...

Av Camilla - 12 juni 2010 22:22

Nu har jag inte skrivit nått på länge igen...   Det har hänt såå mycket så jag skrapar bara lite på ytan.   Vi har varit på kennel läger och som vanligt såå var det såå himla skoj att träffa alla kennel vänner igen! Det har även tillkommit ...

Av Camilla - 21 april 2010 09:52

Ja nu blev det så här igen....    Tänker att jag ska uppdatera bloggen med gämna mellan rum men så kommer alltid nått i vägen. Men nu börjar vi från början... Ja vad har hänt..! I påskas åkte jag & Towa ner till Målilla i småland på skydds ...

Av Camilla - 8 mars 2010 11:35

Medans vi har varit i stockholm med sonen på sjukhuset har Dilba & Kaiza fått varit "kollo"....   Jag var & lämnade Kaiza till Kerstin redan lördagen före sonens operation... Kaiza storm trivdes tillsammans med kerstin & Elex! Har även en "känsla...

Ovido - Quiz & Flashcards