Alla inlägg den 4 september 2009

Av Camilla - 4 september 2009 14:20



Min älskade Atlaz kom på besök i onsdags...


För 4 år sedan tog vi det jobbiga beslutet att placera om Atlaz till hans nuvarande husse Mikael med familj..!

Bristande kunskap eller för mycket hund.. gjorde att jag/vi bestämde oss för att Atlaz skulle få bli väktarhund...!


Jag ville tävla & träna inom brukset & vi fick aldrig till det jag & Atlaz. Så jag skaffade Dilba & började träna henne..... OCH allt gick så himla lätt!


Jag la ner mer & mer tid på Dilba ..Och mitt ständigt dåliga samvete för Atlaz resulterade i att han blev om placerad....


Fyy... Det har gått 4 år sedan & ändå sitter jag och gråter när jag skriver detta blogginlägg...


Jag önskar att jag hade haft mera kunskap.... För Atlaz ÄR en JÄTTE bra hund!!!!


Men hur som helst så var det jätte skoj att få träffa honom. Atlaz & Mikael hade varit på securitas läger i närheten & ville komma förbi & hälsa på.




Ovido - Quiz & Flashcards