Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Dilba har flyttat.......

Av Camilla - 3 november 2008 21:52

.......men bara för 2 veckor! Joo visst så har Dilba börjat löpa! Så någon tävling blev det juu inte av i Norrköping. I stället såkom Lena Lundin upp hit på lördagen för att hämta en bur till bilen som hon lånar av oss ett tag. När hon ska åka hem på söndagen kommer hon på att Dilba kan åka med redan då så slipper vi sitta och åka 50 mil igen nästa helg.......NEJ....INTE REDAN.......Åååååå......nej det vet jag inte om jag vill....... vad väl vad jag fick ur mig  rena paniken! Vara utan Dilba i TVÅ VECKOR!!!!!! Men hon har rätt min smart uppfödare! Det är onödigt att åka 50 mil igen. Det är juu även bra för Dilba att få vara lite hos Lena eftersom det är juu där hon ska vara när hon får valparna. Såå istället så fick vi ha Earo kvar hos oss. Kaiza bara ÄLSKAR sin store bror! De leker,sover & äter ben ihop.  Kaiza då....Jo hon växer och är inte alls den lilla lugna valpen längre..! Nää nu jäklar har man fullt upp att hålla reda på allt jävulstyg hon hittar på. Dilba tycker att hon är riktigt jobbig i bland så det är nog semester nu för henne. Och stakars Earo...han får stå ut med att hon åker efter honom i svansen...!

 
 
Lena o Atte

Lena o Atte

5 november 2008 09:39


Saknade er i Norrköping, spännande att Dilba ska bli mamma igen!

Vi blev uppflyttade!!!!YES!!!
Hälsningar Lena o "ElitskyddsAtte"

http://www.kiragarden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 8 juli 2010 23:04

till skyddshunden Dilba & Välkommen åter spår hunden Dilba...   Joo visst så var jag till Stefan idag... Dilbas skada läker jätte fint... men... muskeln kommer inte att hålla för skyddet eller för söket. Stefan tror däremot att hon kommer att f...

Av Camilla - 22 juni 2010 23:51

Livet alltså... Fast Dilba är skadad    Jag har varit ner till Stefan på ReDog www.redog.se på återbesök och Dilbas skada har blivit bättre men inte bra. Jag kommer att åka ner till Stefan 1ggr i veckan tills hon blir bättre... Jag trodde...

Av Camilla - 12 juni 2010 22:22

Nu har jag inte skrivit nått på länge igen...   Det har hänt såå mycket så jag skrapar bara lite på ytan.   Vi har varit på kennel läger och som vanligt såå var det såå himla skoj att träffa alla kennel vänner igen! Det har även tillkommit ...

Av Camilla - 21 april 2010 09:52

Ja nu blev det så här igen....    Tänker att jag ska uppdatera bloggen med gämna mellan rum men så kommer alltid nått i vägen. Men nu börjar vi från början... Ja vad har hänt..! I påskas åkte jag & Towa ner till Målilla i småland på skydds ...

Av Camilla - 8 mars 2010 11:35

Medans vi har varit i stockholm med sonen på sjukhuset har Dilba & Kaiza fått varit "kollo"....   Jag var & lämnade Kaiza till Kerstin redan lördagen före sonens operation... Kaiza storm trivdes tillsammans med kerstin & Elex! Har även en "känsla...

Ovido - Quiz & Flashcards