Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Camilla - 11 mars 2009 08:40

Här händer det saker...! Jag har haft ont i min mage ett tag här på hösten/vintern. Har inte riktigt vetat vad det har varit. Men det var gallan. Jag fick åka in till akuten för jag hade såå ont, jag blev kvar på sjukhuset med dropp och morfin i 3 dygn.. FYY vad ont jag hade =(

Så nu ska dom ta bort den... skönt...! Så det blev ingen start i Lkl sök. Jag har gått ett längre tag & funderat på vad jag ska göra när jag blir "stor"... Har kommit på att jag ska plugga. Så jag kommer att sluta på Granngården för att hitta nått som jag känner att jag verkligen vill göra....! Hund träning då? Joo då vi tränar på! Det har inte blivit så mycket sök,spår eller upplet. Men lydnad tränar vi nästan varje dag. Med Dilba tränar jag att hon ska hålla ihop under ett helt lydnads pass.. Det är nått jag verkligen har missat. Kaiza har jag nyss börjat med starter & det går hyfsat Sen får hon ansluta vid min sida under gång & det har verkligen snappat upp... skoj!!! Hon är jätte rolig att jobba med! Hon har bara en sak som jag inte riktigt gillar men det är snart bort jobbat. När hon får sin "sak" såå vill hon gärna ha den för sig själv.. hmm... men vi jobbar på det! Nu ska jag åka och lägga ett spår på en parkering sen så ska vi träna lite lydnad. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards