Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Camilla - 12 mars 2009 20:43

I morse åkte jag till Långshyttan för att träffa min vän Elin! Jag skulle följa med henne ut & rida.... Jag fick låna Sandras halvblod Ozzy, en stor kille på ca 170cm. Jag var nervös eftersom jag inte hade ridit på ca 6 år! Men det var som att cykla.. när man väl satt där så var det som man aldrig hade slutat rida. Elin har sin häst ute i den byn som jag är upp växt i... Hanåker. Det var sååå roligt att få komma ut dit & se alla hus i byn ..  =) På em så var jag ner till parkeringen där gamla ÖB låg och spårade. Kaiza spårar så himla bra!!!! Hon spårar som hundarna gör i IPO... sätter nosen i varje spår, hon tar vinklarna sååå fint, lugnt & sansat! Dilba fick ett krumelur spår! Jag vallade en ruta, gick igenom & ut på andra sidan. Spåret var ca 200 m med ca 10 vinklar & 6 föremål. Föremålen var patronhylsa, tändsticks ask, avklippt finger av hanske, penna, glasspinne & gummi slang bit. Hon hade lite för bråttom i vinklarna så hon gick över ca 2m i varje vinkel men tog föremålen jätte fint.


Ha en bra kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards