Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Camilla - 1 oktober 2008 12:37

Regn,rusk & kallt........När hösten är som i dag så gillar jag den INTE.... Jag har juu skrivit flera gånger att jag älskar hösten & den här årstiden är sååå härlig. Men inte i dag! Så i morse åkte långkalsongerna på!!! Jag åkte upp till Borlänge klubben till kl 9.00 Där träffade jag Sofia,Anna,Tove & Mariette. Jag & Sofia körde ett upplet medans Anna & Mariette la varsitt spår. Vi vallade en korridor i dag som var ca 5 m bred & 50m djup, vi la 6 föremål på raken. Dilba sprang över de 2 första innan hon slog på näsan! men jobbade på bra en! Sista föremålet var en puck som låg längst upp i rutan, den vinda de vi, gick ner och skickade... Sen tränade vi lydnad... Jag tränade fritt följ,slät inkallning,framåtsändandet,apporteringarna & stegen. Dilba gick jätte bra idag! Lite sen i sättande vid halt, men det klickade jag så då blev det mycket bättre! Jag följde med Mariette runt spåret... och Nova spårar kanon fint! Sen ska vi bara få ordning på Mariette... ;-) men det är nog inga bekymmer!! Anna tränade momenten i BH provet, dom ska göra provet på söndag! Sofia tränade på med kryp & momentet ÖSTLING....= skall :-) Framåtsändandet oxå riktigt bra i dag för Sofia & Z. Nu ska jag bara sitta hemma & kura i soffan & kanske tända en brasa. Ha en bra dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards