Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Camilla - 14 oktober 2008 16:00

Jag glömde visst en bild som jag har lovat att den skulle vara med i min blogg......fniss...! Den är tillägnad dig SVERKER!!!!!  Blå är då jag..hur är det med dig???

Av Camilla - 14 oktober 2008 15:38

Vilken helg vi har haft!!!!!!!!!!!!!! Vi åkte ner på Torsdags em jag & Bitte. Jag,Bitte & Lena  fixade i ordning allt till fredagen när alla läger deltagare skulle komma. Sen åkte vi till boendet för att sova lite. Jag,Tomas Bergqvist, Jaana Karlsson,Yvonne Åberg, Lena Lundin & Lena Hjärt var i Sverkers grupp. Ett härligt gäng! Tord Lindblom  var med för att lära sig & figga. Det är så roligt att träffa likasinnade på läger,utbyta funderingar & få saker bekräftat som man har funderat på. Jag är såå otroligt nöjd med vår insats på lägret!  På fredags kvällen hade vi fest...... skojsiga människor var det med, vi dansade & sjöng! Sen har jag juu även fått en ny vän Ronaldo i portugisiska fotbolls landslaget.... eller hur var det där nu då Towa?!!!  På lördagen efter träningen fick figgarna åka & bubbla, då passade även vi på att bubbla efter dom...härligt var det!!! Jag tror att alla var nöjde med årets läger. Själv så är jag både nöjd men oxå tok förkyld,  men men bara bita ihop & komma igen!

Ovido - Quiz & Flashcards