Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Camilla - 6 oktober 2008 08:40

Jaahaa...nu var den här helgen över! Men vilken kanon rolig helg jag har haft!!! Jag har juu varit på X-ning med mina vänner. Vi var ett gäng på 22 st från norr i Umeå till söder i Göteborg, VILKET GÄNG!!!! Man har skrattat så man har tränings värk i magen =)! Vi åkte på lördags fm med buss från Hedemora, anlände i stockholm 16.45 Vi klev på båten sen var det full fest hela natten=P TACK MINA VÄNNER FÖR DEN HÄR HELGEN!!!!!!! Nu till lite hund träning! Jag har varit ute & spårat på morgonen, Dilba spårade kanon bra fast det var rejäl vind! Vi gjorde ett bus upplet oxå, jäklar vad hon blir taggad av det! Jag ska ta en lång promenad i dag och gå ur tränings värken från dansandet på båten! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards