Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Camilla - 2 oktober 2008 20:44

I  morse var jag på anställnings intervju, det kändes jätte bra! Så nu är det bara att hoppas på att jag får det! Det var över 200 sökande & jag är en av de 5 de valt ut....såå himla glad!!! På em åkte jag upp till klubben. Affe,jag & Kjell tränade. Jag hade vallat upplets rutan åt Affe tills han kom, sen komenderade jag igenom dem i lydnaden. Jag passade på att träna lite skydd när nu min figge var i stan:-) Vi tränade på anslutningar & bevakningar. Det är roligt med Dilba! Hon fattar kanon fort nya saker man visar henne med rätt belöning! Hon är såå himla rolig att träna, jag bara älskar denna hund!!!!!! Sen var Anna oxå på klubben, jag tittade på henne när hon tränade igenom BH provet inför söndagen. I morgon blir det spårning med Sofia & Mariette. Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards