Alla inlägg den 24 september 2008

Av Camilla - 24 september 2008 22:09

Vi träffades kl 12.00 i skogarna mot Idkeberget för att spåra lite. Det var Sofia, Mariette & Jag. Jag la ut Sofias & mariettes spår medans Sofia la ut mitt. Medans vi väntade så körde vi upplet i korridor, både jag & Sofia måste träna lite mer med raka skick. Jag gick med Matiette & Nova först, Nova spårade jätte fint! Markerade inte 2 av 5 pinnar så det måste de jobba på! Z spårade jätte fint i dag! Men även hon tappade 2 pinnar. Men vi hade lagt ut pinnar som var vittring fria från frysen så det blev lite svårt tror jag.  Sofia hade lagt ett jätte skojsigt & bra spår åt Dilba med en massa kluriga saker. Hon hade gått runt stenar,lagt pinnar på höga stenar, gått på kull fallna stockar, ut mot en väg & gått i dikes kanten mm.... OCH Dilba fixade det galant! Jag var såå himla nöjd med min lilla tös =) På kvällen tog jag & Dilba en prommis på ca 7 km. Det är såå härligt med en sådan fin höst dag som i dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards