Alla inlägg den 30 september 2008

Av Camilla - 30 september 2008 08:16

På lördagen åkte jag upp i skogen och gick en lång promenad....härligt att vara i skogen på hösten! Vi tränade ett upplet på kvällen med föremål som har legat ute i 2 veckor.Dilba jobbade jätte fint men viker av till höger på alla skick, jag ska nog träna med koridårer tror jag. På söndagen skulle jag ha varit och tränat skydd men mamma fylde år då det blev en tripp till Långshyttan i stället. På kvällen så tränade jag lite lydnad på planen utanför vårt hus. Vi tränade apporteringar,kryp & lite fritt följ. I går så var vi upp till klubben & tränade lydnad med Sofia & Z. Sofia komenderade mig! Dilba blir inte lika störd av det längre, det är ju bra! Körde även ett upplet med föremålen från sist som legat ute. Rut kom oxå upp så hon körde ett upplet med Frank, sen komenderade Sofia genom henne i elit dom ska tävla på Borlänge bk den 4/10. Nu ska jag ta en prommis runt sjön som är på 11km. Sen i kväll åker jag nog upp till klubben & tränar!

Ha en bra dag!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards