Alla inlägg under september 2008

Av Camilla - 9 september 2008 13:58

 Fy F_N vilket jäkla väder! Har varit ut i skogen och tränat spår upptag & upplet, jag var dyngsur när jag kom hem. Något som är bra med detta väder är juu att det finns mycke svamp i skogarna...mums vad gott! Uppletet gick jätte fint! Lite tugg ca 2 m från mig, annars fin fart både ut & in! Spår upptaget krånglade lite... hon gick ut bra men vindade mycket. På första kom hon rätt, men andra gick hon snett...men rätt håll ialla fall! Nu ska vi bara vara hemma & mysa resten dagen. För i kväll är det fotbolls träning för sonen.


Av Camilla - 8 september 2008 20:08

I går var vi till smedjebacken för att träna lite sök & skydd. Det var jag,Affe,Kjell & Bitte som tränade sök innan skydds träningen. Dilba gick jätte fint, men framför allt så har vi fått igång markeringarna riktigt bra! Jag körde bara ett skydds pass i går, med det gick bra! Tränade lite transporter & bevakningar. I dag har jag fått pm:et till kumla! Ska bli skoj att tävla på den klubben för det har jag aldrig gjort. Jag har tränat lite lydnad idag, framåtsändande med Ada & Beda.......Ada & Beda är mina 2 figurer som jag har på framåtsändandet =)  Aporteringarna har jag oxå tränat.....jag hoppas att hag fått till kamp morret vid gripandet ;-) På kvällen tog jag en prommis runt kvarnsveden som är ca 6 km.

Ha en bra kväll!!

Av Camilla - 7 september 2008 10:50

Jag har skaffat en ny blogg...en sådan som de flesta har..:-)

I går var Dilbas valpar Immo & Ivra och gjorde Mh i eskilstuna. Jag kunde inte vara med själv:-( men av de som var där sa att de hade gjort en otroligt bra MH ;-) Det glädjer mig mycket!!!! GRATTIS TILL ER!!!! I går var jag med Sofia när hon tävlade Lkl spår i Borlänge, tyvärr så gick det inge vidare... men påt ingen bara...;-) Vi tränade lite lydnad på klubben, jag tränade Lkl lydnaden...det är juu KM i veckan. Sen ska jag även tävla Lkl sök inom kort. I dag åker jag ut till smedjebacken lite tidigare för vi ska träna sök innan skyddet i dag! Jag hoppas att jag får min system kamera snart som jag beställt! Så jag kan sätta in lite mer foton ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards